Teknoloji

Apple Vision Pro için bir sonraki adım kesin!

Apple’ın Vision Pro’su, kulaklığı hem klasik televizyonun hem de Mac’in halefi olarak konumlandırarak insanların evde televizyon izleme ve iş yerinde bilgisayar kullanma alışkanlıklarını değiştirebilir.

Üç boyutlu dijital içeriği dış dünyanın görüntüsüyle harmanlayan 3.500 dolarlık kulaklık, cuma günü şirketin ABD’deki fiziksel mağazalarındaki yerini aldı. Meta, HTC ve çoğunlukla video oyun pazarıyla sınırlı olan ve geniş bir izleyici kitlesi bulamayan diğer düşük maliyetli rakipleriyle dolu bir pazara giriyor.

Apple, geliştiricileri ikna etme konusunda karışık sonuçlar elde etti. En tanınmış tüketici izleme uygulamalarından biri olan Netflix, Cuma günü geç saatlerde Vision Pro için yeni bir uygulama yapmadığını, ancak tüketicilerin film ve dizileri cihazın web tarayıcısından izleyebileceğini söyledi.

Yorum yapmak için hemen ulaşılamayan YouTube, Bloomberg raporunda cihaz için yeni bir uygulama çıkarmayı planlamadığını ancak tüketicilerin bunun yerine Safari web tarayıcısını kullanabileceğini söyledi. Konuya aşina bir kişiye göre müzik yayını hizmeti Spotify da ürünün lansmanı için bir uygulama geliştirmedi.

BÜYÜK EKRAN TEKNOLOJİLERİ İÇİN TEHDİT OLABİLİR!

Pahalı cihaz, rakiplerinde bulunmayan özel bilgi işlem çipleri ve üretimi zor ekranlarla birlikte geliyor. Kulaklığı deneyen analistler, bu özelliklerin cihazı evdeki veya işyerindeki hemen hemen her iki boyutlu büyük ekran için bir tehdit haline getirebileceğini söylüyor.

Walt Disney, yıllardır Vision Pro’nun lansmanı için Apple ile sessizce bir uygulama üzerinde çalışıyor ve bu, iki şirket arasındaki iş birliği geçmişinin sonuncusu.

KAYNAK: HABER7

habergorele.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu